Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~SyntheticDarkness | użytkownik

imię i nazwiskoMavFą adres zarejestrowany24.12.2006 @18:40:18 ostatnio na stronie17.01.2016 @04:31:53



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty116 komentarze271 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Dhae    01.08.2010 @03:24:04
Noo, naprawdę chciałbym się pewnego dnia tak zdziwić . Jasne , że są zespoły metalowe , mój kolega jest gitarzystą w jednym .

Tak jak napisałem wcześniej, nie wydaje mi się abym był wystarczająco dobry na takie coś , ale gdyby ktoś chciał to proszę bardzo :P, z miłą chęcią.
~Dhae    01.08.2010 @02:14:22
Bardzo mi miło, że podobają Ci się moje prace . Akurat ten pomysł mi nie przeszedł przez myśl. Nie wydaje mi się żebym był na tyle dobry aby ktoś się zdecydował na takie coś XD / wybrał moją pracę w jakimś konkursie na okładkę. Oczywiście zawsze warto spróbować, no i jestem otwarty na propozycje ;>.
~Dhae    31.07.2010 @16:05:52
Bardzo Ci dziękuję za komentarze . Hmm... interpretacja odnośnie emocji.. yy raczej nie. Szczerze mówiąc to czytałem kiedyś taką satanistyczną stronę , i zilustrowałem pewne zdanie na temat kościoła -.-" . Nie wiem, ogólnie mam zwariowane pomysły na swoje prace ... niektóre wyglądają jakby zostały wyjęte z silent hill . Nie trzeba wiele aby mnie zainspirować.
~Przemo12    19.05.2010 @23:10:45
dziekówa i życze wielu wrazen ogladajac moje zdjecia

pzdr
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~ewelinalebida    23.02.2010 @21:01:18
mi tu !
~ewelinalebida    22.02.2010 @21:17:43
oooo
~RadicalNew    20.09.2009 @11:50:09
Każde zdjęcie może zrobić każdy Słaby argument ! Pozdrawiam
_______
Kiedy najbardziej smakuje odkładam łyżeczkę !!
~Smiter    20.08.2009 @09:16:31
Marta widzę, że niezły sprzęcik posiadasz ;] No i kilka fajnych fotosów w galleri :P
_______
Więcej na http://www.zakjakub.com
~siekuku    19.08.2009 @22:56:18
<sex>
_______
zapraszam
~Smiter    19.08.2009 @21:49:57
Nie pal ! I nie zdradzj mnie ;]
Usunę OK ? xD
_______
Więcej na http://www.zakjakub.com
~Zoyya    29.06.2009 @14:48:23
skarbie, to nie photoshop, tylko niesamowite zdolności mojego aparatu.
_______
''Oto przykład jak zastąpić słowem tajemnicę. A to stwarza następną tajemnicę i tyle. Tak się zaczyna, a kończy się na magii.''
Boris Vian


~purplestain    28.06.2009 @10:00:53
no, pier*olnęło mi znowu xd
_______
palik
~Malec    13.01.2009 @09:33:42
Ło ho ho-kope lat!!:P
_______
koniec towarzystwa wzajemnego lizania się po fiutach!!
~piosenkaksiezycowa    28.12.2007 @20:44:08
co sie stalo ??? ze krzyczysz natkaaaaaaaaaaaa
~Anetq    29.10.2007 @19:38:10
Teraz mogę odpowiedzieć na pytanie Góry to moja ostoja, coś do czego zawsze chce wracać, nie wiem taki magnez
_______
Without music, life would be a mistake.
~oJACOo    29.10.2007 @17:27:28
Cieszę się :P
~Thobi    02.09.2007 @13:06:26
Pojawiasz się i znikasz. A ja pozwolę sobie Cię obserwować na świeżym profilu.
~magdalenaskierkowska    01.09.2007 @15:51:47
no..powiedzmy ze zaczynam. w zasadzie to skonczyl sie jeden etap mojego zycia i tym samym stare konto na DA.. zaczynam nowy etap z nowymi fotkami i inspiracja czerpana z innego zrodla pozdrawiam
_______
un beso gris
un beso blanco ..

http://www.lastfm.pl/user/fuegoenlasangre
~PisAneczka    01.09.2007 @15:48:57
W Grecji, w Atenach.
~gregsowa    30.08.2007 @17:30:45
hi thx,wyslalem ci juz na meila wiekszy plik )pzd
~zapek    10.06.2007 @23:54:10
bardzo dziękuje za komentarze i oceny. Pozdrawiam
~lenio    10.06.2007 @22:54:56
wieksze tez sie czasem przydaje, to zalezy ile masz swiatla, no i ziarno na czarno-bialych portretach wyglada rewelacyjnie.
wow zrobilem dzis dobry uczynek;P

a to twoje zdjecie jest naprawde dobre i taka bym dal ocene gdybym je dawal;P
_______
To nie prawda, że wszystkie kobiety są takie same.
Każda wk**wia na swój sposób.
~lenio    10.06.2007 @22:48:09
szumy to plamki na zdjeciu (na twoim zdjeciu najbardziej widoczne na prawym policzku) zdjecie traci tez przez to na ostrosci, wynika to z duzej czulosci ISO. im wieksze ISO tym wieksze szumy.
czasem jest to porzadane np. ziarno na niektorych zdjeciach nadaje im charakter, a ziarno to tez szumy.
mam nadzieje ze troche ci przyblizylem o oc chodzi
_______
To nie prawda, że wszystkie kobiety są takie same.
Każda wk**wia na swój sposób.
~wiluska    10.06.2007 @20:23:13
a co do tego zdjęcia z nad jeziora to niestety ciężko z tymi kolorkami bo niezbyt się da podciągnąć kontrast bo wychodzą przepalenia....
~wiluska    10.06.2007 @20:07:09
dzięki a miejsce jest przytłoczone w ogóle w środku blokowiska stoi....
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt